Czy Pentium II 300 jest szybsze od Durona 650???

Autor: Miku (lukaszm1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 21:43:28 MET DST

Mam dziwny problem z moja karta graficzna Elsa Victory Erazor z tv in/out.
Jakis rok temu mialem PII300 z 64M RAM na ktorym nagrywalem film z wejscia
tej karty wyszedl bez zarzutow. Byly wszystkie klatki a film chodzil
plynnie. Jak wymienilem procesor i plyte na durona 650 na plycie Gigabayta
na chipie AMD 751 i kupilem 128M RAM zdziwilo mnie to ze przy probie takiego
samego nagrania zgubilo sie jaies 60% klatek, a filmu nie da sie ogladac .
Moze ktos spotkal sie z podobnym problemem. Nie wiem czy wina lezy po
stronie procesora, dysku czy jakichs sterownikow. Prosze o pomoc.
Miku