Re: Czy Pentium II 300 jest szybsze od Durona 650???

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 00:00:04 MET DST

On Tue, 24 Jul 2001 17:22:07 +0200, "Remigiusz Weska"
<rew_at_simple.com.pl> wrote:

>Mam kompa z celeronem 500 (płyta z VIA) i drugiego z PII 350 (Intel BX) i
>niestety PII 350 jest dużo szybszy. Ostatnio zmieniłem na PIII 800 (BX) i
Niestety zbyt uogolniasz.
Moze byc szybszy, moze tez byc wolniejszy. Wszystko zalezy od
konkretnych zastosowan.

>nie potrzebuje żadnego shitu typu VIA Pack, AMD pack, itd..., wszystko
Chyba Via zrobilo blad nazywajc zestaw sterownikow "Service Pack" -
gdyby to byly po prostu "ViA Drivers" to ludzie instalowali by je tak
samo jak te do grafiki czy dzwieku i o nic nie pytali, bo przeciez
sterowniki zainstalowac trzeba. A tak jak jeden s drogim zobaczy w
nazwie ze sa serwisowe to znaczy, ze co nie tak.

>działa i jak zainstaluje XP to tez będzie działać a jak bym miał AMD to
>polowe życia spędziłbym na instalowaniu patchy do wszystkiego (Chociaż korci
Moze ja jestem jakis inny, ale zadnych problemow z AMD nie miewam.

A tak BTW to plyty na Intelu tez potrzebuja sterownikow.

Pozdrawiam
GLide