Re: Problem ze stara karta sieciowa -Compex EN2000

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 17:19:12 MET DST

Użytkownik "Kulonik" <zbysios_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> to karta jest przeznaczona na slot EISA (rozszerzone ISA). Złącze to
> cokolwiek różni się od zwykłego ISA (na oko widać, że posiada więcej pinów
> są one umieszczone głębiej). ...

To chyba ja zle napisalem, to jest zwykla ISA, tyle ze 16-bitowa.

> Wiem, że to nie rozwiązanie, ale może lepiej wyłożyć około 50 zł i kupić
> nową kartę np. na chipsecie Realteka.

Wiem, wiem, ale chcialem po prostu ja odpalic. Nawet bym mial zastosowanie
do jednego kompa typu "maszyna do pisania" - do przegladania www by
wystarczyla spokojnie, wcale by mocno procka nie obciazala. A jak nie to
trzeba bedzie wsadzic wlasnie taniego Realteka 8029AS/8139. Ale jeszcze bede
chcial sie z nia pomeczyc, o ile ktos na grupie podsunie mi jakis pomysl :)

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl