Re: duzy monitor jako TV

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:49:29 MET DST

*JFK* wrote:

> ja bym chcial bardziej sie zapytac niz stwierdzic
> bo na tomashardware doczytalem ze obraz z tunera jest duuuuuuuzo lepszy niz
> tv chocby z tego powodu ze tuner podwyzsza predkosc odsiwierzania
> jak to wyglada praktyce?

Dzięki większej częstotliwości odświerzania obraz mniej męczy oczy, ale nie
staje się dzięki temu lepszy jakościowo.

Warto też wziąć pod uwagę, że większość tunerów (przynajmniej te, które
miałem okazję oglądać), ma mniejszą czułość niż TV i przez to wymaga dość
silnego sygnału. TV kablowa czasami sprawia przez to problemy.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński        mailto:czarek_at_szanty.art.pl                 GG:77922
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-   Największy zbiór szant w Polsce  http://szanty.art.pl/