Re: z 32 do 96 ram

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 12:50:00 MET DST

Użytkownik "Piotr" <piotr_rzeczkowski_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Chcę dodać sobie pamięci do kompa. Obecnie mam 32 mb ramu(2x16 simm) i
myślę
> by dokupić 64 mb dimm.

heja
ja sie powaznie zastanawiam nad tym czy ci to pojdzie ozenione simm z dimm
bo jak na razie to 5 widzialem tylko 1 plyte ktora tej sztuki dokonala :((
(niestety nic o niej nie pamietam)
nie zam sie na ograniczeniach tegoz chipsetu ale jesli masz ME to polecalbym
inny manewr
wywalasz to 2x16 (sprzedajesz na allegro albo cos w ten desen) i kupujesz
sobie 128 w jednej kostce 100mhz albo nawet 133 jesli ci wyjdzie taniej to
nie gra roli z tego co wiem to one sa kompatybilne w dol ( u mnie 100 chodzi
jako 66) i masz takiego kopa ze sie zdziwisz ze twoj komp mze byc tak szybki
:)))
pozdrawaim JFK