Serwis produktów SONY - paranoia

Autor: ZeTh^ (bobasek_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 00:47:21 MET DST

Czesc
mam taki problem
niedawno oddalem prawie nowiutki (8 miesiecy) monitor Sony do naprawy
oprocz tego ze brak bylo zasilania to wsio bylo w porzadku
po powrocie z naprawy stwierdzilem ze kineskop w monitorze jest porysowany
brak zbieznosci kolorow i wygladal jakby przeszedl przez jakies pieklo
po interwencji w serwisach panowie i panie zbywaly mnie ze monitor dotarl do
nih w takim stanie . ludzie przeciesz nikt sobie sam nie rysuje kineskopu .

jesli mozecie mi poradzic gdzie mam sie zwrocic lub co zrobic bede bardzo
wdzieczny

Nadmienie tylko ze Centrum Serwisowe SONY stwierdzilo ze ich nie interesuja
takie sprawy i zeby dochodzic w serwisie ktory to naprawial
no wiec ciekawe czym ta firma sie w koncu zajmuje jak nie nadzorem nad
swoimi autoryzowanymi serwisami.

moze ktos byl w podobnej sytuacji i znalazl jakies rozwiazanie

prosze potraktowac ten post jako bardzo powazny bo chyba nikt z was nie
chcialby dostac z serwisu monitora ktory nie nadaje sie do uzytku

pozdrawiam
ZeTh^