Re: Serwis produktów SONY - paranoia

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 07:59:35 MET DST

Użytkownik ZeTh^ <bobasek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9iikvc$3hv$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc
> mam taki problem
> niedawno oddalem prawie nowiutki (8 miesiecy) monitor Sony do naprawy
> oprocz tego ze brak bylo zasilania to wsio bylo w porzadku
> po powrocie z naprawy stwierdzilem ze kineskop w monitorze jest porysowany
> brak zbieznosci kolorow i wygladal jakby przeszedl przez jakies pieklo
> po interwencji w serwisach panowie i panie zbywaly mnie ze monitor dotarl
do
> nih w takim stanie . ludzie przeciesz nikt sobie sam nie rysuje kineskopu
..

> [...]
serwis door-to-door ?????
to jest wadą tego ze przywożą ci monitor i dopiero jak rozpakujesz (czyli
teoretycznie odbierzez z serwisu) mozesz stwierdzic czy wszycho jest jak
było
normalnie w serwisie to mozesz powiedziec ze nie odbierasz i chcesz
skontaktować sie z kierownikiem sefem serwisu ip. składasz pisemną
oficjalną skargę na stan monitora !!!!