Re: Serwis produktów SONY - paranoia

Autor: ZeTh^ (bobasek_at_poczta.fm)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 22:56:25 MET DST

Serdeczne dzieki za zainteresowanie sie tematem

Ale nie wiem czy pisalem
Dzwonilem do Centrum Informacujno Serwisowego SONY POLSKA
i pan kierownik tego dzialu powiedzial mi ze jego ten problem nie dotyczy i
jego nie interesuje
bardzo to jest ciekawe
ale nic to
jutro sie udaje do Panstwowej Inspekcji Handlowej i mysle ze zaczne od tej
instytucji
mam nadzieje ze mnie pokueruja i mi doradza co mam dalej robic i gdzie sie
udac

Qkill wielkie dzieki i pozdrowienia dla Ciebie i all #