Re: JAKI DYSK???

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 09:39:51 MET DST

Niejaki(a) Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Potwierdzam, mam takowe Fujitsu od 7 miesiecy i zero "zgrzytow". Jedyny
> problem jaki mialem to z kupnem tego dysku. Nie wiem jak to jest w innych
> miastach ale w Rzeszowie panuje przekonanie ze najlepsze na swiecie sa
> Seagate... Pytam sie "sa dyski fujitsu ?".

W tychach tak samo - fujitsu tylko na zamowienie. a przekonanie jest
takie: w videobicie (chyba najbardziej znany tyski sklep :) ) zgodnie
twierdza: seagate i ibm (sam mialem zawsze seagate'y i nie narzekam,
jednak troche wkurzajaca jest ich glosnosc... ale to wybaczam im, bo
zaden nie padl :) ). w reszcie sklepow na slowo seagate slysz, ze do
dupy. na slowo fujitsu - male zainteresowanie tymi dyskami, a slyszalem,
ze padliwe. na slowo ibm - wspominanie serii dtla 30gb :) a polecaja
wszyscy zgodnie samsunga (jak ja bym takiego powiesil... ukrzyzowal),
jako trwale, szybkie i ciche dyski. az zal sie takiego sprzedawcy robi
;)

pozatym kwestia trafienia w egzemplarz seagate'y u5 afaik maja niski
procent padow w pierwszych 2-3 latach uzytkowania - ciutke wiekszy niz
fujitsu, ktory jest rekordzista :)

kiedys bym ci powiedzial - wez seagate Uxx - b. dobre dyski. Teraz tez
moge powiedziec ze sa b. dobre. jednak fujitsu sa lepsiajsze od nich -
sa ciche. a to jest wazna cecha.

> Odpowiedz: "Beznadziejne" (ta
> sama osoba twierdzi m.in., ze nie ma roznicy pomiedzy napedami CD LG i Teac)

Jeszcze lepiej jakby opowiedizal samsung iteac... zal takic ludzi...
zal...

> lub tez "Sa to bardzo dobre dyski, ale nikt nie che ich kopowac"...

nikt ich nie kupuje, bo ani razu skurczbyki nie sprowadzily ich ;>

> Mnie sie udalo kupic na zamowienie po cenie dosc nieciekawej, ale po
> podlaczeniu HDD wybaczylem mu ten "minus"...

w sumie i tak uciecha wielka z posiadania fujitsu, nawet bgdy sie
przeplacilo (chociaz imo warto :) ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|