Re: AMD + nieskladaki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 01:14:30 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Jasne, szczegolne w wersji dwuprocesorowej lub np. czteroprocesorowej, do
> tego z cala masa roznego dziwnego sprzetu typu macierze dyskowe, sprzetowe
> klastry itp. Jak na razie AMD jprodukuje procesory DO DOMU i na ich
> powazne zastosowania przyjdzie troche poczekac.

czyli powazny serwer :) IMO jesli to jest serwer malej sieci, to mozna
kupic jakiegos staruszka w stylu dual p2 :) jak powazniejszy, to wtedy
mozna sie pokusic na skladaka amd (tyle, ze subject == nieskladaki ;> ))
czyli pozostaje poszukac i znalezc serwery nieksladakowe na amd. takie
sa. takie prawa rynku - znajda sie ludzie co je kupia, nawet ostatnio
duza ilosc jak na amd :) jak jest naprawde powaznie... to amd racczje
odpada w przebiegach :)

no chyba, ze zrobic by cos w stylu kilku polaczonych komputerow. project
beowulf sie to chyba wabilo, jednak nie jestem w temacie :)

> Moze i proste. Ale mowa byla nie o domowych komputerkach, ale o serwerach.

Zlozenie serwera na amd to ta sama filozofia jak intel. tylko porownac
mozna jak na razie maszyny jedno procesorowe, ktore robia za serwery
low-endowe.

> A tutaj AMD nie ma czego szukac, zarowno pod wzgledem stabilnosci (bo i
> nie bylo czego testowac ;) ), ani wydajnosci.

czyli lepiej nie mow, ze brak stabilnosci i mala wydanosc (takie oczucie
mam po tym fragmencie ;) ).

> Ale to chyba niedlugo moze
> pozmieniac.

i wtedy zobaczymy :)

> Bywaja maszyny z wieksza liczba procesorow ;)

Ale glownie moiwac wieloproceosrowe mowi sie o dualach, z tak glupiego
powodu, ze latwiej i taniej mozna dostac plyte na 2cpu niz na np. 4 i
wzwyz...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|___________txt by: Tim - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|