Re: Ankieta: AMD stabilny czy nie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 01:00:29 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:

> Wiesz co, zaczynasz sciemniac. :)

Troche tak, jednak sam powiedz - czy oplaca sie wydawac bajonskie sumy
na najlepszy notebook, podczas gdy efektywniej by wyszlo kupic
oddzielnie dwa komputery, i praca by szybciej leciala?

> Bez przegiec. P3 w notebooku to nie AMD i wlasnej elektrowni zasilajacej
> nie potrzebuje ;)

licz tez wasc grafike. do naprawde powaznyhch renderingow to geforce
potrzebny. nawet procesor gigahercowy nic nie zrobi, gdy karta grafiki
to bedzie jakies wieczne ati 1mb... racja - przesadzam, jednka p3 swoje
ciagnie. grafiak - swoje ciagnie. baterai w notebooku na troche
wystarczy, jednak jakos np. mi ie pasuje cos takeiego, ze gdziekowliek
sie jest to sie gniazdka szuka, by podlaczyc notebooka do pradu, bo
bateria sie wyczerpuje. to jest wtedy komputer stacjonarny prawie... ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Mark H. - Fallout2 Dev. (Interplay)___________|