Re: JAKI DYSK???

Autor: Witkosz (witkosz_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:27:54 MET DST

"Zygo" <zygwil_at_poczta.onet.pl>:

>Planuje kupić nowy dysk po ostatnich moich przejściach z Samsungiem 8,4
>Ale pytanie: Jakiej firmy???
>Jaka jest pewna i niezawodna...

Mam taki sam problem. Przegladajac posty na grupie
odnioslem wrazenie ze teraz to nie ma juz dobrych dyskow, wszystkie
dosyc szybko padaja. Specyfika mojej sytuacji polega na tym ze mam
dodatkowy kontroler PCI na ukladzie HPT366 (moja plyta jest na BX)
i po lekturze postow to juz nie wiem czy bedzie on prawidlowo
wspolpracowal
z nowym dyskiem np IBM. Teraz mam dysk Quantum 8,4 i zadnych
problemow,
a chce miec wiecej np 40.

Pozdrawiam Witkosz
witkosz_at_polbox.com