Re: JAKI DYSK???

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:39:44 MET DST

> Hi,

> Fujistu, Maxtor... Żadna firma nie daje 100% pewności i niezawodności,
> ale te dwie produkują jedne z pewniejszych dysków, a do tego raczej
> najcichsze. Szczególnie Fujitsu 40 GB 5400 rpm na łożyskach olejowych
> jest cichy.

Potwierdzam, mam takowe Fujitsu od 7 miesiecy i zero "zgrzytow". Jedyny
problem jaki mialem to z kupnem tego dysku. Nie wiem jak to jest w innych
miastach ale w Rzeszowie panuje przekonanie ze najlepsze na swiecie sa
Seagate... Pytam sie "sa dyski fujitsu ?". Odpowiedz: "Beznadziejne" (ta
sama osoba twierdzi m.in., ze nie ma roznicy pomiedzy napedami CD LG i Teac)
lub tez "Sa to bardzo dobre dyski, ale nikt nie che ich kopowac"...
Mnie sie udalo kupic na zamowienie po cenie dosc nieciekawej, ale po
podlaczeniu HDD wybaczylem mu ten "minus"...

Co do Maxtor'ow to sie nie wypowiem (nie mialem kontaktu), ale z kupnem sa
podobne problemy :((