wahania temperatury TB1000

Autor: Tomasz M. Sadowski (ts_at_rsi.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 15:46:49 MET DST

Witam --
wszyscy na ogol pytaja o za wysoka temperature ;-) a ja mam takie cos:
Athlon 1000 (Vcore 1.6V, fsb 110x10) ma u mnie w idle 32 stopnie, ale
po 10 minutach pracy na pelnych obrotach robi sie 60 (i tam sie na
ogol ustala - wiecej niz 62 jeszcze nie mialem mimo intensywnego
grzania). Mam nadzieje, ze takie skoki temperatury nie sa szkodliwe
(maksymalny gradient to jakis 1 stopien na 20 sekund), zastanawiam sie
natomiast, czy to aby nie za duzy rozrzut, a jesli tak, to dlaczego
tak duzy. Kiepski kontakt radiatora z CPU? Mala pojemnosc cieplna
radiatora? Anyway, czy mam sie martwic?
Niestety maszyny otworzyc nie moge, bo plomba ;-( chociaz bardzo mnie
rece swierzbia i w koncu to chyba zrobie, czort wzial...) dlatego nie
powiem co na procu siedzi.

Pozdrawiam --
ts.
Tomasz M. Sadowski