Re: HP DJ 930C + Word >> zwis

Autor: Marcin Milczanowski (marm_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 15:46:24 MET DST

Witam!

Jarek wrote:
> Problem: pierwsze włączenie WŁAŚCIWOŚCI drukarki z Worda
> (plik>drukuj>właściwości) i zmiana jakiegokolwiek parametru druku owocuje
> (przy zatwierdzaniu) sztywnym zawieszeniem. Dzieje się tak tylko w Wordzie > Czyż tylko mnie to spotkało?
>
> Będę wdzięczny za wszelkie pomysły/rozwiązanie.

Nie jestes osamotniony w tym temacie.
Spotkalem sie z tym problemem na roznych komputerach o roznych
konfiguracjach sprzetu. Dotyczy to tez drukarek HP640C i HP840C.
Jak na razie nie znam lekarstwa poza tym ze po wlaczeniu systemu
wystarczy wejsc z poziomu np Paint'a do wlasciwosci wydruku i przestawic
je w dowolna strone. Potem w Word'ie wszystko chodzi, mozesz przestawiac
co chcesz. Jak zrobisz to najpierw w Wordzie - zwis.
Zamierzam wystosowac oficjalne zapytanie do HP o ten problem.
Moim zdaniem jest to bug sterownikow albo Worda.

Marcin

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl