RE: wahania temperatury TB1000

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Wed 04 Jul 2001 - 16:21:27 MET DST

Witam !!!

Ja mam Athlona 1.2GHz (266 FSB ,1.75V) i u mnie jest tak zaraz po starcie
systemu (z zimnego) mam 39C -> uzywam CPUidle softcooler -> po pewnym czasie
temp. ustala sie na 45C nawet 3-4 godziny pracy biurowej tego nie zmienia.
Granie itp. zwieksza temp. do ok. 52C . Najwiecej mialem po Science Mark
(30min intensywnych obliczen chemicznych) 58 C .
Po kilku minutach spokoju temp. wraca do 45C.
System jest calkowicie stabilny . Mysle ze temp. 45C utrzymuje sie dlatego
,ze koncza sie mozliwosci ukladu radiator+wiatrak.
Bo jezeli procesor nic nie robi (prawie) to jego temp. powinna sie obnizac a
u mnie tak nie jest .