RE: wahania temperatury TB1000

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Wed 04 Jul 2001 - 17:55:00 MET DST

Na procku mam jakiegos Coolermastera 6cm x 6cm aluminium , wiatrka 4800
obr/min - symbolu nie pamietam ale to nie ten z najnowszych. Do tego 1
wiatrak 2800 obr/min z przodu obudowy wiejacy do srodka . Mam takze duzy
wiatrak 8x8 cm przyklejony do obudowy zasilacza tak ,ze wieje pionowo w dol
wydmuchujac gorace powietrz z okolic procesora . I jeszcze jest taki
wiatraczek lapiacy gorace powietrze pod spodem radiatora i wydmuchujacy je
odrazu na zewnatrz obudowy.
Wbrew pozorom nie jest to strasznie glosne , mozna spokojnie pracowac w nocy