Re: DURON 800 @ Soltek

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 15:47:49 MET DST

hey

Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl wrote:

> [wieeelkie ciach] - coś ty zrobił z odpowiedzią?

ad 2) na 124 jest duża szansa, że wystartuje bez zmiany
mnożnika toć to tylko 24% więcej, co dla przeciętnego
Durona to jak splunąć.
Mam 75kav i przez ciekawość przestawiłem go na D750_at_930
(7.5x124) i to bez podnoszenia napięcia i wiem, że przy 124
dzieli PCI /4.

ad 3) widocznie źle sformułowałem odpowiedź.
Nie jestem zwolennikiem podkręcania! Mój komputer staram
się maksymalnie wyciszyć, nawet kosztem wydajności.
Obecnie pracuję nad koncepcją usunięcia wentylatora z procesora
(teraz kręci się na 5V, temp. pod max. obciążeniem do 43st), chcę
przestawić go na góra 650, ale nie mogę się zebrać do malowania
mostków (lenistwo).

Adam Czajka