Re: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: Szarak (szarak_at_interia.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 12:44:36 MET DST

> [...] spisalem sobie numer seryjny...na zasilaczu
> ktory dostalem byl inny.

Reklamowalem kiedys plyte glowna. Stare czasy, jeszcze 486. W tej chwili juz
dokladnie nie pamietam w czym byl problem, ale szwankowalo FDD. W serwisie
powiedzieli, ze wszystko jest ok. Serwisant nawet przy mnie ja odpalal i
faktycznie bylo ok. Musialem zaplacic 30 zl za testowanie. Przy montarzu
okazalo sie, ze to nie ta plyta. Co wiecej, to byla nawet inna wersja tego
modelu plyty, bo jeden z portow byl w innym miejscu i musialem przelozyc
sledzia. Na swoje nieszczescie nie spisalem numeru seryjnego. I jak tu ufac
ludziom?

Pozdrawiam
Szarak