Re: jak spalic by dobrze spalic ;)

Autor: Piko (piko18_at_tenbit.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 00:09:12 MET DST

Użytkownik "ALLUMINAS" <alluminas_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam !!!
Ja rowniez

[ciach opis przygody z plyta]
Mnie kiedys robili w w konia ze zwalonym zasilaczem. Zanioslem im
zasilacz ktory smierdzial i grzal sie niemilosiernie po wlaczeniu. Pan w
serwisiepowiedzial, ze to normalne ze jest to zasilacz ATX czyli
impulsowy i smrod oraz goraca obudowa sa normalne w przypadku tego typu
zasilaczy. Nalegalem zeby zostawic zasilacz w serwisie. Przystal na ta
propozycje. nastepnego dnia odebralem jakoby ten sam sprawny
zasilacz....szkoda tylko ze spisalem sobie numer seryjny...na zasilaczu
ktory dostalem byl inny. Widocznie serwisantom bylo glupio przynac sie,
ze chcieli zrobic mnie w konia wciskajac bajeczke o tym, ze to normalne
zachowanie zasilacza i woleli bez zbednych ceregieli dac mi nowy. Wilk
syty i owca cala...ale czy tak trudno bylo od razu podejsc do spray
rzeczowo?

Pozdrawiam
PIKO