Odp: Granice podkręcania

Autor: Anahim (Anahim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 12:31:27 MET DST

Prwdę mówią to możesz podkęcić procka na ile się da byle by miał dobre
chłodzenie (ja miałem 300A na 504 i do dziś u kolesia działa :) , nie
słyszałem jeszcze nigdy żeby się komuś procek zużył :)

pozdrawiam

Użytkownik Nemek <mklebuko_at_jnjpl.jnj.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k5v0o$400$1_at_news.tpi.pl...