Aktualizacja BIOSu.

Autor: B'Elanna Torres (belanna_torres_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 17:43:29 MET

Witam!

    Nosze sie z zamiarem aktualizacji BIOSu w moim PC i mam kilka pytan:
1. Czy nowy BIOS moze przyspieszyc (lub spowolnic?) prace komputera?
2. Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z instalacja nowego BIOSu?
3. Czy jesli podczas instalacji BIOSu wystapia jakies problemy, to moge
jakos proces odwrocic lub zrobic cos, aby plyta glowna nie nadawala sie na
smietnik?
4. Jak czesto podczas wymiany BIOS wystepuja jakies problemy (tzn.
szacunkowo, na ile na ile osob mialo problemy).
5. Skad moge sciagnac najnowsze wersje BIOSu dla mojej plyty (mam P6BAT-A+
na ukladzie VIA)

Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam,

--