Re: Aktualizacja BIOSu.

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 21:19:05 MET

Użytkownik "B'Elanna Torres" <belanna_torres_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:99dbi3$1ue$2_at_news.onet.pl...
> Witam!
>
> Nosze sie z zamiarem aktualizacji BIOSu w moim PC i mam kilka pytan:
> 1. Czy nowy BIOS moze przyspieszyc (lub spowolnic?) prace komputera?
Jeżeli są zaimplementowane nowe funkcje sprzętowe, które wcześniej
nie były używane - to tak ... Czasem też poprawiane są bug'i ...

> 2. Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z instalacja nowego BIOSu?
że źle go nagrasz, weźmiesz złą wersję - w najgorszym razie może skończyć
się wizytą w serwisie ...

> 3. Czy jesli podczas instalacji BIOSu wystapia jakies problemy, to moge
> jakos proces odwrocic lub zrobic cos, aby plyta glowna nie nadawala sie na
> smietnik?
Zobacz, czy kość Flashowa BIOSu na płycie jest w takiej podstawce, czy jest
lutowana ...
Jeżeli lutowana (niezbyt często się zdarza ...) - to mogą być spore kłopoty ...

> 4. Jak czesto podczas wymiany BIOS wystepuja jakies problemy (tzn.
> szacunkowo, na ile na ile osob mialo problemy).
Eeeee - jak zrobisz dokładnie, jak w instrukcji (bez żadnych emm386 itp. ...)
to wszystko będzie okey

--
DooMiniK (bachus)