Re: Aktualizacja BIOSu.

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 19:45:12 MET

> Nosze sie z zamiarem aktualizacji BIOSu w moim PC i mam kilka pytan:
> 1. Czy nowy BIOS moze przyspieszyc (lub spowolnic?) prace komputera?

Może, czasem nawet więcej niż 0,0356% ;)

> 2. Jakie sa niebezpieczenstwa zwiazane z instalacja nowego BIOSu?

Jeśli nie zrobisz błędu(Jezu! to nie ten bios), nie masz pecha
(o w morde! znowu wyłączyli prąd) to niebezpieczeństwa nie ma.

> 5. Skad moge sciagnac najnowsze wersje BIOSu dla mojej plyty (mam P6BAT-A+
> na ukladzie VIA)

Jeśli to płyta ECS to może stąd:
http://www.ecs.com.tw/download/p6bata+.htm .
Zwróć uwagę na wersję płyty, jest ich kilka. Jeśli załadujesz nieodpowiednią
wersję to będzie to właśnie błąd ;).
Zajrzyj też na stronę http://www.ecs.com.tw/download/download.htm
Znajdziesz tam więcej ciekawych rzeczy na temat aktualizacji biosu.

Pozdrawiam
Wonder