Re: tv-out

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 09:29:13 MET

In article <99c749$lme$1_at_news.tpi.pl> "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> writes:
>From: "Raffa" <rafalw_at_interia.pl>
>Subject: Re: tv-out
>Date: Thu, 22 Mar 2001 07:46:42 +0100
>Użytkownik pesol <pesol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:3ab93ba8_at_ns13.kwinfo.com...

>też mam TV-Out na GF2MX (z TwinView) i najlepiej działą mi to pod
>oficjalnymi Detonatorami (6.50) - działają wszystkie tryby !
>bardziej mam problem z doborem odpowiedniego kabla (i nie wiem czy S-Video
>czy Chinch wybrać z karty na Euro no TV)

Jak to jest? Czy jak mam karte z TV-OUT to moge po skonfigurowaniu pracowac
w odpowiedniej rozdzielczosci bez monitora korzystajac tylko z telewizora?
Czy ustawienia nie znikaja po resecie i mozna miec obraz np.: pod DOS?
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com