Re: tv-out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:46:42 MET

Użytkownik pesol <pesol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab93ba8_at_ns13.kwinfo.com...

> może mi ktoś pomoże .Testowałem wszystkie dostępne programy
> na geeforce2 mx i tylko jeden z nich działał starsza wersja tvcc2000
> i to biednie.Działał przez tydzień a potem sie zepsuł.Telewizor z kartą
jest połączony kablem typu chinch.
> Wydaje mi sie to troche dziwne bo nowsza wersja została napisana pod
geeforca,a nie chodzi ,tylko wiesza mi cały system.Dlatego nie wierze
ludziom opisującym banialuki ze te programy są super itd.I nie chcem używać
tych schitów
> niech mi ktoś powie jak uaktywnić funkcje tv w ustawieniach karty
graficznej w output device. DZIĘKI.

też mam TV-Out na GF2MX (z TwinView) i najlepiej działą mi to pod
oficjalnymi Detonatorami (6.50) - działają wszystkie tryby !
bardziej mam problem z doborem odpowiedniego kabla (i nie wiem czy S-Video
czy Chinch wybrać z karty na Euro no TV)