Re: tv-out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 09:52:25 MET

> Jak to jest? Czy jak mam karte z TV-OUT to moge po skonfigurowaniu
pracowac
> w odpowiedniej rozdzielczosci bez monitora korzystajac tylko z telewizora?
> Czy ustawienia nie znikaja po resecie i mozna miec obraz np.: pod DOS?
> Pozdrowienia!!StaCH

niestety nie !
tzn. działą tylko pod windą jak załadują się stery NVidii i zobaczą że są
ustawione na Clone (czyli pulpit kopiowany na TV)
nie wiem jak inne karty ( czy mają wpisywane np. do BIOS'u katry ze mają
wysyłać na TV-Out) cchyba S3 Virge miały taki manewr ze po resecie nawet DOS
szedł na TV ale pewien nie jestem
czyli zostaje takie ustawienie że odpalasz kompa i czekasz aż winda się
odpali i dopiero masz obraz na TV (nie daj boże jak po drodze np. wywali ci
się skandiskiem) i dopiero wtedy mozes odpalić DOS (ale nie testowałem co
się dzieje jak np. zrobisz ten DOs okienkowy w fullscreen)