Re: Obudowa BigTower

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 09:24:56 MET

Dnia Wed, 21 Mar 2001 23:13:49 +0100, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
napisal:

>Jest niezla. Ma cichy zasilacz, ale pokalecylem sobie palce jak
>montowalem kompa.
Ja tez :((

>Problem stanowi tez zamocowanie FDD. Otwory w obudowie nie pasoway do
>tych w stacji i trzeba bylo troche pokombinowac z wiertarka.
A tu sie dziwie - u mnie prac sprzetem ciezkim nie musialem
uskuteczniac :)
Zalety: ladnie wyglada, jest w miare tania (230 zeta), mozna duzo
wsadzic, w miare cicha (moj AT BigT Green jest duuzo cichszy),
zdejmowane boki (ale tez i gora sama odpada)
Wady: cholerna klapka (chociaz nie kazdemu musi wadzic), obudowa
robiona z puszek po piwie (cienkie blachy, gna sie w rekach),
wykonczenie niezbyt ciekawe, zasilacz 235W (jak na BT to sie nie
szarpneli), nie ma wyjscia na zewn. na 3,5" (oprocz fdd) - w efekcie
zipa musialem wlozyc w wozek, a ten mial lekko inny kolor niz reszta..

Podsumowujac: za te pieniadze OK, ale za 260 zeta widzialem duzo
lepszego (250W, porzadne blachy i wykonczenie) BTowera ATX..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)