Re: Nowy sprzet i W2000

Autor: Artur Misewicz (rumba_at_it.com.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 09:22:05 MET

tylko
> HPT370 i dalej pojedzie na jego sterach czy coś podobnego nie zauważysz ze
czegoś tam nie zamienił i zacznie się sypać

Wiec jak przeniesc Documents and Settings zeby chociaz pulpit mailae itp
zostaly-wystarczy przegranie?

> P.S. ja kpuściłeć tego PIII450 ????? to Slot1??
Mam w biosie mozliwosc i ustawione jst na 4,5X133 nie pamietam pozostalych
ustawien ale tam sa schematy jezeli chesz wiedziec wiecej daj znac to
sprawdze.Byc moze to kwestia egzemplarza procka?

--
Artur Misewicz
rumba_at_it.com.pl