Re: seagate czy quantum ?

Autor: Grisza (griszas_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:34:58 MET

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej_at_post.pl> napisał w wiadomości
> ktory cichszy i bardziej godny zaufania . Chodzi mi o najnowsze dyski z
ata
> 100 i 7200 obr.
> Seagte podobno dosc glosno pracuje ,jak to wyglada z quantum ?? Jak z
> predkoscia przesylu danych ??

Ja mam quantum fireball plus AS i jestem bardzo zadowolony. Cichy i szybki.
Inna sprawa ze jak kupowalem dysk, to chcialem fujitsu7200, ale nigdzie
akurat nie bylo. Nie zaluje jednak decyzji. A seagate to w zyciu nie kupie.
(jak to powiedzial kolega z serwisu: chcesz miec ciagle nowy dysk ? Kup
seagate) Pomijajac awaryjnosc, to wydajnosc dyskow seagate tez nie jest w
stanie konkurowac z fujitsu czy quantum (widac to na roznych stronach
zajmujacych sie tematem, a poza tym widzialem to tez na wlasne oczy :)

Pozdro
Grisza