tv-out

Autor: pesol (pesol_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 00:39:20 MET

może mi ktoś pomoże .Testowałem wszystkie dostępne programy
na geeforce2 mx i tylko jeden z nich działał starsza wersja tvcc2000
i to biednie.Działał przez tydzień a potem sie zepsuł.Telewizor z kartą jest połączony kablem typu chinch.
Wydaje mi sie to troche dziwne bo nowsza wersja została napisana pod geeforca,a nie chodzi ,tylko wiesza mi cały system.Dlatego nie wierze ludziom opisującym banialuki ze te programy są super itd.I nie chcem używać tych schitów
niech mi ktoś powie jak uaktywnić funkcje tv w ustawieniach karty graficznej w output device. DZIĘKI.

Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl