Re: Win 3.1 swap file

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 07:41:19 MET

Użytkownik Marek Mackiewicz <srip_at_friko3.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AB8AB15.F0916C0F_at_friko3.onet.pl...

> (jesli DOS ver > 5.0)
> Device=[path]smartdrv.exe
>
> dla uzyskania cache z autoexec.bat:
> loadhigh [path]smartdrv.exe
> bez parametrów (ustawia sam)
>
> Tak czy siak z 2MB daleko nie zajedziesz.
> MM
dobra, doszedłem już dalej
-nie chodziło mi jak załadować smartdrv tylko jakie ustawienia są optymalne
??
bo bez przełączników to rozmier cache dla windows wynosi 0 więc wogóle nie
cache'uje swapa !!!!!!
i chodziło mi o uruchomienie trybu rozrzeszonego - teraz wim że robi się to
tak win /3 (ale w trybie rozrzeszonym zamiast 16 jest chyba 256 kolorów i
wyświetlacz LCD w tym laptopie siada i nic nie widać wiec znowu mam problem
jak odpalić tryb rozrzezony ale przy 16 kolorach !!!!!1
dodam ze przy trybie rozrzerzonym na tych 2 MB RAMu WOrd 6.0 chodzi wolno
ale do zaakceptowania