Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 18:22:35 MET

"Archim" <Archim59_at_interia.pl> wrote in message

> Rzeczywiscie, w niektorych przypadkach z Duronami czy tez Athlonami nawet
> wiara malo pomoze. Moze te Amd sa ok, niech bedzie - po godzinach
> konfiguracji moze bedzie dzialac idealnie.
> Ale NIE O TO CHODZI - sprzet ma dzialac tak, przychodze, skladam to do
> kupy - instaluje winde i daje klientowi - klienta wiecej nie widze (no, do
> czasu jak chce upgrade robic).

To ja chyba jestem jakas wybitna jednostka
bo zawodowo skladam kompy i jakos amd-eki
nie sprawily mi jakiego kolwiek wiekszego problemu
niz procki intela.
Kilka godzin instalacji ty chyba sobie zartujesz
godzina na kazdy zestaw i wszytko chodzi piknie.

Krzysiek

ps.
zeby nie bylo, ze jakims amdmaniakiem
mam celka na bx ;-))))