Riva TNT 2 Pro pod Windows XP (build 2416)

Autor: Xartous (xartous_at_fbi.w.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 14:43:10 MET

Czesc

Mam karte graf. Riva TNT2Pro i problem jest taki, ze zupelnie
nie ma ochoty pracowac pod Windows XP (build 2416).
Juz po samej instalacji systemu, przy wykrywaniu urzadzen,
gdy dochodzi do ustawiania karty graf. , pojawia sie czarny
ekran i to tyle. Chwilowo uzylem karty Matrox Millennium -
poszla OK. Dalej XP sie poustawial (z tym Matroxem),
zmienilem karte na Rive i XP sie zawiesil podczas bootowania
(ekran z logo Windows). Czyli ogolnie nie chce dzialac.
Aha, probowalem instalowac nowe stery z Win2000, ale
nie pomoglo.

A poza Riva to mam plyte ECS K7VZA z Duronem ...

Czy ktos moze wie, z czego wynika ten problem ?

Czy mam znalezc jakies specjalne drivery pod XP dla Rivy
czy tez w nowszej wersji XP (np. 2454) ten problem
juz nie wystepuje ?

A moze to tylko u mnie taki problem :-(

Z gory dzieki.

--