Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Thu 22 Mar 2001 - 19:40:13 MET

"Marcin Z" <eaux_at_poland.com> wrote in message
> MAM kilka komputerow opartych na amd duron (od 600 do 850)
> Cena tych zestawow byla bardzo atrakcyjna a wydajnosc pod kazym katem
> zblizona do PIII ktore jast za drogie.

Nie wiem w czym to testowane ale ja mialem okazje porownywac
organoleptycznie Athlona i P3, powiem, ze wieksza o 7% wydajność nie
uzasdniala wiekszego wydatku na plyte pod amd. Poza tym w Photoshopie przy
wiekszosci operacji Athlon wcale nie był szybszy, przy plikowaniu pracy z
Quarka czy freehanda również. A co dopiero Duron. Ja też mam pragmatyczne
podjeście do życia i bardzo praktyczne do narzędzi. Dlatego AMD wypadło i
zakupilem 4 pecety na P3. Nie padly ni razu od pol roku.

pozdrawiam
jacek