Re: Płyta Elpina MB-586VX7 (chipset VXpro+) - parę

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 18:22:23 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Nie jestem pewien na 100%, ale VXPro+ to chyba VIA VPX albo VP3 (jeśli
> się mylę, niech mnie ktoś poprawi). W takim przypadku obszar buforowany
> zależy od ilości cache L2 na płycie i wynosi w trybie Write Through
> dla 512 KB cache -- 127 MB i dla 1024 KB cache -- 255 MB. W trybie
> Write Back (jeśli jest obsługiwany i da się go włączyć w BIOSie)
> buforowane obszary maleją o połowę.

Nie wiem, jaki to rodzaj cache'u... W BIOSie nic nie mam na ten temat,
oprócz: Cache Timing: Fast / Fastest. A w instrukcji piszą tylko: "Supports
512 KB onboard Pipelined Burst synchronus cache". Czy w takim razie mogę
liczyć na cache'owanie 128 MB?

--
# Zdrówka, Waguś (or compatible), wagus[at]ae.katowice.pl
# Gadu-Gadu UIN: 502516, ICQ UIN: 57657579