Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Archim (Archim59_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 08:19:53 MET

> Wiara na nic tu sie nie zda.
> Nie mam zamiaru ciebie przekonywac bo i poco skoro religia (intelowiec) ci
> nie pozwala.
> Ja nie jestem fanem zadnej firmy, tylko pragmatycznie podchodze do zycia.
> Pozdrawiam Marcin Z.

Rzeczywiscie, w niektorych przypadkach z Duronami czy tez Athlonami nawet
wiara malo pomoze. Moze te Amd sa ok, niech bedzie - po godzinach
konfiguracji moze bedzie dzialac idealnie.
Ale NIE O TO CHODZI - sprzet ma dzialac tak, przychodze, skladam to do
kupy - instaluje winde i daje klientowi - klienta wiecej nie widze (no, do
czasu jak chce upgrade robic).

Pozdrowienia z Syberii!

--
-Archim