Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 18:46:51 MET

> A wracajac do systemow operacyjnych to jakie sczegolnie posytywne
> cechy posiada win?

Bardzo łatwa instalacja oraz użytkowanie.
To IMO jedna z najważniejszych zalet jakie decydują o opularności Windowsów.

> Nie mow mi, ze popularnosc, bo to cecha ilosciowa a nie jakosciowa, a
> z jakosciowymi to raczej mniej ciekawie jest.
> TO ze windows jest wieszalski to drobiazg.

Windows jest wieszalski tylko z jakiegoś powodu.
Dobrze zainstalowany i nie zaśmiecony system nie ma prawa wieszać
się bez powodu.

> Malo wydajny - normalka.
> Nie ma co - same pozytywy i to jakiego kallibru!!!!

A co mają ludzie innego używać ?
Linuxa ? Unixa ?
Większość użytkowników wystraszy się samej procedury instalacyjnej nie
pisząc
o jego późniejszej konfiguracji.

> To ze wszyscy uzywaja windy ne swiadczy o tym, ze jest to dobry
> produkt.
> Jesli dalej tak twierdzisz, to proponuje troche zaiteresowac
> sie zagadnieniami marketingu, oraz konkurencji rynkowej (jsli przy
> okazji poszperasz troche i poczytasz na temat metod stosowanych przez
> M$ to moze zrozumiesz na czym polega fenomen popularnosci windows).

Jasne, że MS stosuje praktyki monopolistyczne jednak jestem zdania, że
gdyby przygotować porządną i łatwą w instalacji wersje Linuxa (Corel coś tam
kombinował)
oraz dobrze to rozreklamować zawierając przy tym kontrakty z firmami
softwarowymi
to był by to poważny konkurent dla Windowsów w dziale systemów dla użytku
domowego.
Bardzo ważne są tu umowy z dostawcami oprogramowania bo to, że nawet
najlepszy
system bez oprogramowania jest nic nie warty wie chyba każdy.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\