Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 03:07:10 MET

On Mon, 19 Mar 2001 18:46:51 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>Bardzo łatwa instalacja oraz użytkowanie.
>To IMO jedna z najważniejszych zalet jakie decydują o opularności Windowsów.
Powiedzmy, ze instaluje sie wzglednie latwo - w stadardowych
konfiguracjach sprzetowych, natomista potrafi sie krzaczyc,
niejednokrotnie podczas instalacja tam, gdzie np. Linux po prostu
dziala.
Taka sobie niedorobka.

Jeszcze jaki drobiazg! W sumie co ogos obchodza zwisy podczas pisania
magisterki, czy w pracy. Speirniczyl sie rysunek w cadzie, nie da sie
odzyskac. To nic, ze masz 2 godziny w plecy, nadrobisz w nocy.

>Windows jest wieszalski tylko z jakiegoś powodu.
>Dobrze zainstalowany i nie zaśmiecony system nie ma prawa wieszać
>się bez powodu.
Dobry system sie nie zasmieca.

>A co mają ludzie innego używać ?
>Linuxa ? Unixa ?
>Większość użytkowników wystraszy się samej procedury instalacyjnej nie
>pisząc
>o jego późniejszej konfiguracji.
Wiekszosc userow to nawet windy nie zainstaluje. A jak taki dostanie
Linuxa czy inneg unixa (dobrze skonfigurowanego) to bedzie mial duzy
problem, zeby go polozyc, a Winda sama potrafi w tym pomoc.

>Jasne, że MS stosuje praktyki monopolistyczne jednak jestem zdania, że
To przynajmniej w jednej rzeczy sie zgadzamy.

>gdyby przygotować porządną i łatwą w instalacji wersje Linuxa (Corel coś tam
>kombinował)
Zenada.

>oraz dobrze to rozreklamować zawierając przy tym kontrakty z firmami
>softwarowymi
>to był by to poważny konkurent dla Windowsów w dziale systemów dla użytku
>domowego.
>Bardzo ważne są tu umowy z dostawcami oprogramowania bo to, że nawet
>najlepszy
>system bez oprogramowania jest nic nie warty wie chyba każdy.
To prawda, ale to wciaz ne zwiadczy o tym, ze winda to system dobry.

Pozdrawiam
GLide