Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 02:58:29 MET

On Thu, 15 Mar 2001 01:50:20 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>Bo gdyby nie Windowsy to na czym dzisiaj
>używało by się domowych kompów. Linux ? DOS ? WarpOS ? Qnx ? :->
>Jeśli ten W98 z DX jest taki zły to dlaczego ktoś w końcu nie zrobi czegoś
>co go przebije ?
>To tak jak z TPSA. Każy na nią nażeka ale nikomu nie chce się zaoferować
>czegoś tańśzego i lepszego.
Konkurenceje pewnie bysmy mieli gdyby nie:
1. Durne ustawodawstwo
2 Dzailania monopolistyczne.

A wracajac do systemow operacyjnych to jakie sczegolnie posytywne
cechy posiada win?
Nie mow mi, ze popularnosc, bo to cecha ilosciowa a nie jakosciowa, a
z jakosciowymi to raczej mniej ciekawie jest.
TO ze windows jest wieszalski to drobiazg. Malo wydajny - normalka.
Nie ma co - same pozytywy i to jakiego kallibru!!!!

To ze wszyscy uzywaja windy ne swiadczy o tym, ze jest to dobry
produkt. Jesli dalej tak twierdzisz, to proponuje troche zaiteresowac
sie zagadnieniami marketingu, oraz konkurencji rynkowej (jsli przy
okazji poszperasz troche i poczytasz na temat metod stosowanych przez
M$ to moze zrozumiesz na czym polega fenomen popularnosci windows).

Pozdrawiam
GLide