Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 13:01:08 MET

Dnia Mon, 19 Mar 2001 18:46:51 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
napisal:

>Bardzo łatwa instalacja oraz użytkowanie.
>To IMO jedna z najważniejszych zalet jakie decydują o opularności Windowsów.
Jesli chodzi o _sama_ instalacje: wczoraj zainstalowalem sobie Linuxa
RH 6.1 w ciagu 30 minut, i wlasciewie nic nie musialem konfigurowac..
Z windowsami jest wiecej roboty.
(oczywiscie uzywam windowsow (NT/w2k) - bo jest wiecej 'latwo
dostepnego' i potrzebnego mi softu)

>Windows jest wieszalski tylko z jakiegoś powodu.
>Dobrze zainstalowany i nie zaśmiecony system nie ma prawa wieszać
>się bez powodu.
Tak jak np. Word, ktory wlasnie zglupial (i to na dwoch roznych
kompach z NT, nie wspominajac ze pod w9x wieszal caly system) podczas
obrabiania dokumentu 140to stronicowego, tyle ze z duza iloscia wzorow
matematycznych, wykresow i tabel (doktorat)... Super! Nie chce gnojek
zapisac zmian; poza tym znow mi pozamienial niektore wzory na takie
ladne czerwone krzyzyki :((

BTW: Moze ktos zaproponuje mi na priv cos w zastepstwie? (StarOffice'a
juz probowalem, jakos mnie nie zachwycil...)

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)