Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 18:35:43 MET

> W tym sek ze tak jest.

Central analogowych wybudowanych w latach 80'tych już nie ma.
Okablowanie również zmienione.

> Nadal nie zdajesz sobie sprawy z tego ze najwazniesze jest
> okablowanie.

Które i tak musieli wymienić. Inaczej dzisiaj miał byś 14400bps
a nie 115200bps na swojim SDI :-)

> ROTFL... zdaje sie ze przewody energetyczne sa pod opieka panstwa...

I w czym to przeszkadza ?
Wystarczy aby prywatna firma zaproponowala energetyce wejście w układ
gdzie enegetyka miała by za to jakieś tam pieniądze a firmie
telekomunikacyjnej
i tak wyszło by to taniej i prościej niż osobne położenie kabli pod ziemią.

> Nie rozumiesz. Z jakiej racji jakakolwiek firma ma za darmo remontowac
> chodnik ?

Z takiej, że aby położyć kabel czy światłowód muszą najpierw ten chodnik
rozwalić.
U mnie w Kudowie jak TPSA kładła nowe okablowanie na mieście to zryli ponad
połowe
chodników które później TPSA musiała naprawić kładąc nowe chodniki.
Czy to jest niesprawiedliwe ? Mieli rozwalić chodnik i tak go zostawić ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\