Re: Roznica w ukladzie pamieci?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:45:19 MET

Użytkownik "Zbigniew Piotrowski" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:98omaf$p44$1_at_news.tpi.pl...
> Czy jest jakas roznica w ukladzie pamieci?
> bo mam taki problem, kupilem sobie wczoraj kostke 256mb pc133, wlozylem do
> kompa:
> p3-800eb na abicie bx133, do 3 slotu (w 2 pierwszych siedzia 128ki),
> odpalilem sobie norton diagnostic test pamieci, i blad !! przy pierwszym
> tescie - all bits cleared.
[ciach]
Heh - niby zawsze tak było, że największe moduły pamięci
sprawiały największe kłopoty ;-)

ps. masz pewność, że pozostałe moduły są w pełni sprawne ?!?
Sprawdź lepiej dokładnie ...
Może podczas manewrowania pamięciami uszkodziłeś jeden
Pamiętasz o dotknięciu się kaloryfera, lub innego uziemiacza przed
mieszaniem w komputerze ?!?
Jakem elektronik - to jest potrzebne ;>

--
DooMiniK (bachus)