Re: upgrade biosa (plyta Asus p2b)

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 14:04:49 MET

Użytkownik <atw2001_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:661e.00000001.3aafb190_at_newsgate.onet.pl...
> Poniewaz moja plyta widzi PIII 500 jako PII 500 postanowilem uaktualnic bios .
> na co nalezy zrwocic uwage przy aktualizacji biosa ,co jest niebezpieczne ??? Z
> jakich programow nalezy korzystac ??
Heh ....
 - zrób dyskietkę bezpieczeństwa
(system + autoexec uruchamiający automatycznie upgrade biosu ...)

- przy uaktualnianiu musisz mieć goły system (najlepiej z dyskietki ...)
 NIE ładuj żadnych himem'ów, emm'ów, myszek, smardrive'ów ...
- musisz mieć pewny BIOS (zobacz, czy jest przeznaczony do Twojego
systemu ...).
- może niech w domu nikt przez te parę sekund nie włącza kuchenki mikrofalowej,
paneli grzejnych na maksa - jak wywali bezpieczniki, to możesz mieć kłopot ...

ps. nie przejmuj się za bardzo - nawet jak totalnie spieprzysz sprawę - nagranie
BIOSu w firmnie nie kosztuje tak dużo ;-P

--
DooMiniK (bachus)