Re: Roznica w ukladzie pamieci?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:18:59 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Zbigniew Piotrowski" <zetzzet_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:98omaf$p44$1_at_news.tpi.pl...
ciach ciacha
> Heh - niby zawsze tak było, że największe moduły pamięci
> sprawiały największe kłopoty ;-)
>
> ps. masz pewność, że pozostałe moduły są w pełni sprawne ?!?
no raczej tak, bo z wszystkimi 4 128kami nie mialem jeszcze nigdy problemow

> Sprawdź lepiej dokładnie ...
> Może podczas manewrowania pamięciami uszkodziłeś jeden
tyle roznych rzeczy robilem z moimi w sumie 4* 128 i 1*32, a tu nagle jedna
po drugiej 256 padaja

sprawdzilem ja jeszcze w jakiejs starej plycie shuttle lx, i test wypadl
pomyslnie, ale wykryl ja jako 128ke, wiec nie traktuje tego miarodajnie,
jeszcze sie przejde do kogos kto ma jaka nowa plyte, i u niego sprawdze

> Pamiętasz o dotknięciu się kaloryfera, lub innego uziemiacza przed
> mieszaniem w komputerze ?!?
uziemiam sie, jestem przezorny czlowiek ;)