Problemik z Barracuda III

Autor: woj2nio (woj2nio_at_irc.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 22:17:13 MET

Witam i pytam ...
Wymienilem ostatnio dysk na Barracude III ST320414A (20G) i mam maly
problemik.
Przed instalacja systemu (Win98) scandisk melduje, ze wszystko jest OK i
instaluje Winde. Po instalacji systemu i oprogramowania Windowsowy skandisk
czepia sie tablicy partycji FAT. Naprawy proponowane przez program nie
pomagaja i za kazdym razem jest to samo. W tej sytuacji nie jest mozliwe
wykonanie defragmentacji dysku narzedziem Microsoftu. W tym momencie
rozwiazaniem jest tylko skasowanie partycji i ich ponowne odtworzenie (co
nie oznacza, ze problem zostal rozwiazany bo bledy pojawiaja sie ponownie).
Czy jest to moze spowodowane tym, ze dysk jest przystosowany do pracy w
trybie ATA100, a moja stara plyta obsluzy tylko ATA33 ? Moze trzeba go (tzn.
dysk) jakos "spowolnic" ? Podobno sa jakies programiki Seagate'a do
wykonywania roznych zadan.
Moze grupowi specjalisci pomoga mi rozwiazac problem.

pozdrawiam
woj2nio