Re: Problemik z Barracuda III

Autor: woj2nio (woj2nio_at_irc.pl)
Data: Sat 24 Mar 2001 - 20:44:15 MET

Pewnego dnia woj2nio <woj2nio_at_irc.pl> ośmielił się napisać:
98jed0$691$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam i pytam ...
[...]
dodajac garsc nowych informacji ;-)

> Przed instalacja systemu (Win98) scandisk melduje, ze wszystko jest OK i
> instaluje Winde. Po instalacji systemu i oprogramowania Windowsowy
skandisk
> czepia sie tablicy partycji FAT. Naprawy proponowane przez program nie
[...]
Blad taki nie pojawia sie podczas defragmentacji przeprowadzonej zaraz po
instalacji Windows98. Pojawia sie natomiast po ponowynym uruchomieniu
systemu.
Dokladny komunikat brzmi:
"System Windows nie moze defragmentowac tego dysku, poniewaz dysk zawiera
bledy, ktore trzeba usunac. Kliknij przycisk Pomoc, sprobuj usunac bledy
zgodnie z instrukcjami i ponow probe defragmetacji".
Blad taki pojawia sie tylko przy probie defragmentacji dowolnego dysku
znajdujacego sie na partycji rozszerzonej. Ponowne uruchomienie komputera
powoduje, ze bledy znikaja i defragmentacja moze byc wykonana bez problemu.
Tak wiec teraz gdy chce zdefragmentowac dysk moge to uczynic (po kilku
probach), ale nie jest to chyba normalne zachowanie komputera.
Jesli jest wiec ktos kto moglby mnie oswiecic jakie sa przyczyny takiego
zachowania komputera bedzie "dzwieczny" ;-)

pozdufka
woj2nio