Re: Problemik z Barracuda III

Autor: Crony (darekpg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 15:50:48 MET

Widzę że nie jestem odosobniony w swoim problemie.
Niedawno również kupiłem Barracude III ST320414A 20GB i mam bardzo podobny
problem. Przy czym u mnie objawia się to już na etapie formatowania partycji
ale tylko w ramach EXTENDED (partycja PRIMARY tworzona i formatowana jest
bez problemu). Na koniec formatowania dostaje komunikat "zła tablica
partycji".
Czytałem, że jest to związane z błędem w fdisk'u i przy tworzeniu partycji
EXTENDED konieczny jest restart przed przystąpieniem do tworzenia dysków
logicznych ale w moim przypadku nic to nie daje.
Uruchomienie scandisk'a po restarcie komputera daje z kolei komunikat o złym
znaczniku partycji lub niemożności odwołania się do ostatniego klastra
partycji (chodzi konkretnie o pierwszą partycję logiczną).

Dodam, że BIOS bez problemu obsługuje duże dyski (sprawdziłem to na Seagate
17GB) a do całej zabawy z partycjami używam fdisk'a z Windows 98.

pozdrawiam
Crony