Re: Hejka!

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 08 Mar 2001 - 13:18:46 MET

> <ciach!>
> Komputer ma być głównie do użytku domowego, do gier (żeby się dało na nim
> normalnie pograć- nie muszą być cuda) i może trochę do pracy (jak jej
> rodzice będą chcieli coś napisać, np. do pracy jakieś podanie czy coś...).
> Podkręcanie raczej nie wchodzi w grę, bo kompletnie nie wiem jak to się robi
> :(((
> Nika
Przedewszystkim nich koleżanka wbije sobie do głowy żeby kupiła monitor 19".
(Jak jej zabraknie pieniędzy niech kupi za 50 PLN jakąś 14" aby póżniej dołożyć
kupić 19")
Płyta głowna: ABIT (VB6 - dual processor najlepiej założyć Pentiumy - b. drogie
wyjście, ale jaki wyczad)lub ASUS - dobrać pod Pentium lub jeśli warian
oszczędnościowy to AMD (bedzie chodzilo latami) Ale tutaj trzeba pamietać w
chwili obecniej płyty pod Durony i Thunderbird`y są wyraznie droższe. Celeron
może okazać się za słaby, a że niechcesz sie bawić w podkręcanie wiec lepiej
NIE.
Karta dzwiekowa: SB Live! 1024
Karta grafiki: Ge-Force DDR (32 lub 64 MB) lub można poczekać wchodzi właśnie
Ge-Force3 ale ile to kosztuje!!!hihi - ktoś tam polecał Guillemout (Herkules)
faktycznie super karty, pozniej na owej 19 zobaczy efekt!!! Ceny: HERCULES
PROPHET 3D 2 LT, GeForce 2 MX LT- Chip, 7ns, bulk - ok 640 PLN, HERCULES 3D
PROPHET 2 PRO, GeForce 2 GTS Pro- Chip, 6ns, TV-out, bulk - 1400 pLN, HERCULES
3D PROPHET 2 ULTRA, GeForce 2 GTS Ultra- Chip, 6ns, TV-out, retail - 1950 PLN -
Ale ceny może zatem ASUS: ASUS V7700, GeForce 2 GTS- Chip, 6ns, TV-out, retail -
 1600 PLN ( WSZYSTKIE KARTY PODANE POWYŻEJ TO 64 MB) A to Karty 32 MB (w
zupełności powinny starczyć): ASUS V6800 DELUXE, GeForce 256- Chip, 5.5ns, DDR-
RAM, TV in/out, retail - 800 PLN, ASUS V7100, GeForce 2 MX- Chip, 6ns, retail -
520 PLN, ASUS V7100, GeForce 2 MX- Chip, 6ns, TV-out, retail - 580 PLN,
HERCULES PROPHET 3D 2 LT, GeForce 2 MX LT- Chip, 7ns, bulk - 420 PLN, HERCULES
PROPHET 3D 2 MX LT, GeForce 2 MX LT- Chip, 7ns, Dual-Display, bulk - 480 PLN,
HERCULES 3D PROPHET 2, GeForce 2 MX- Chip, 5.5ns, retail - 540 PLN, ////bardzo
zachwalana///: MATROX G 450 DH, Matrox G 450- Chip, Dual Head, bulk - 520 plN

HDD: IBM, QUANTUM, i jeszcze bodaj Fuji - polecam o pojemności ok 20 GB w
zupełności wystarczy. Zawsze można podskkoczyć do kogoś zgrać na CD, lub
pożyczyć nagrwarke. Jak dysk zacznie się zapychać (szczegolnie kiedy ma sie
dostęp do internetu) to można pokusić się o większy HDD lub mały HDD i
nagrywarka.
CD-rom: TEAC 40x
Obudowa: najlepiej 300W
Klawiatura za 30 PLN - bez bajerów
Myszka: LogiTech (4 przyciski i "kółeczko")

dobra dobra kończe
adadur