Re: Hejka!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 14:01:45 MET

Hej !

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
robi

i słusznie - nie jest Ci to potrzebne.
To typowa zabawa dużych chłopców w tuszowanie kompleksów słabego procesora
;-)

> Przedewszystkim nich koleżanka wbije sobie do głowy żeby kupiła monitor
19".

następny nawiedzony...
Już mam dośc czytania tych głupich porad.
Przecież Nika napisała wyraźnie że komputer nie ma być dla maniaka, ale dla
normalnego domowego użytku z prostym zacięciem biurowym.

Dlatego wystarczy dobrej klasy monitor 17"...

> Płyta głowna: ABIT (VB6 - dual processor najlepiej założyć Pentiumy - b.
drogie
> wyjście, ale jaki wyczad)

tak, pewnie, może od razu płytę 440GX + Xeon ;-)

> Celeron może okazać się za słaby

co za brednie ;-)
Przecież to ma być komputer domowy dla niewymagającej rodziny...

> a że niechcesz sie bawić w podkręcanie wiec lepiej NIE.

tak, według Ciebie oczywiście Celeron 800 nie nadaje się do gier, ani do
pracy.
Z tego wynika że tylko AMD produkuje działające procesory.

> Karta dzwiekowa: SB Live! 1024

PO CO ?
SB 128 PCI do dobra karta i wątpię czy możliwości SB Live będą przez
zwykłego gracza/biurowca wykorzystane

> Karta grafiki: Ge-Force DDR (32 lub 64 MB)

stara, grzejąca się karta, na dodatek uszkadzająca niektóre płyty główne...
, typowa karta polecana przez maniaków overclockingu...

> CD-rom: TEAC 40x

jedyna słuszna porada w tym poście...

> Obudowa: najlepiej 300W

jak szaleć to szaleć - czemu nie 500W ?

Konkluzja:
Nika, idź lepiej do znajomego DOBREGO fachowca i spytaj się go na spokojnie
co kupić.
Bo z Twojego postu wynika że komputer ma być typowo domowy, a na tej grupie
aż roi się od maniaków którzy zachwalają tylko ten sprzęt jakiego sami
używają, lub chcieli by używać ;-)

--
---
Pozdrowienia